Lapkričio 18 d. įvyko pirmojo Apskritųjų stalų ciklo „Įvadas į profesijos mokytojų ir dėstytojų technologinių kompetencijų tobulinimo projektavimą“ diskusija su aprangos, tekstilės pramonės, didmeninės ir mažmeninės prekybos sektorių profesijos mokytojais ir dėstytojais, verslo įmonių ir jų asociacijų atstovais. Diskusijų tikslas - aptarti technologinių kompetencijų tobulinimo sistemos elementus atsižvelgiant į Sektorinių praktinio mokymo centrų kūrimo projektus, profesinio rengimo įstaigų vykdomas mokymo programas bei į naujai rengiamą modulinio mokymo sistemą ir modulines profesinio mokymo programas.
Susitikimuose skaityti pranešimai:
Vedamos diskusijos atsakyti į klausimus:
- Ar tiksli ir išsami pranešime pateikta mokytojo/dėstytojo technologinės kompetencijos sąvoka?
- Iš kokių komponenčių turėtų susidėti mokytojų ir dėstytojų technologinių kompetencijų tobulinimo sistema?
- Kaip turėtų būti vykdomas mokytojų ir dėstytojų technologinių kompetencijų tobulinimo planavimas?
- Ar reikėtų klausti mokytojų/dėstytojų, kokias technologines kompetencijas jie šiuo metu jau turi? Ar pakanka paklausti, kokių jiems reikia naujų technologinių kompetencijų?
- Kaip padaryti, kad apklausoje dalyvautų visi mokytojai ir dėstytojai, o atsakymai į anketos klausimus būtų tikslūs ir išsamūs?
- Ar mokytojų ir dėstytojų poreikiai yra vienintelis kriterijus nustatant prioritetines technologinių kompetencijų tobulinimo sritis? Kokie kiti galėtų būti kriterijai, padedantys tiksliau ir skaidriau nustatyti prioritetines sritis?
- Ar įmonės sutiktų vykdyti mokytojų ir dėstytojų mokymus? Jei taip, tai kokias sąlygas jos kelia?
- Ar įmonės turi pakankamai patirties parengti kompetencijų tobulinimo (mokymo) programas?
- Ar įmonės gali suteikti darbo vietas mokytojams ir skirti mentorius, tuo metu, kai jos vykdo savo tiesioginę veiklą – produkcijos gamybą?
Apibendrinti diskusijų rezultatai toliau yra pateikiami projekto turinio ekspertų grupei.
Keltas akimirkų iš apskritojo stalo diskusijų susitikimo: |